Jobba hos oss

Är du intresserad av att bli kollega med oss i den fantastiska skola som vi har turen att arbeta i varje dag? Håll utkik efter våra platsannonser eller skicka in din spontanansökan.

Vi ger dig möjlighet att utvecklas hos oss

På Nakterhusskolan kan du till exempel arbeta som lärare, förskollärare, fritidspedagog eller specialpedagog. På skolan finns även funktioner och kompetenser så som intendent, kock, köksbiträde, vaktmästare, kurator och skolsköterska. Vi uppskattar hög kompetens och stort engagemang.

Som medarbetare hos oss blir du en viktig länk i ett litet team. Här finns utrymme för flexibilitet och stora möjligheter för dig som vill ta ansvar.

Systematiskt arbetsmiljöarbete

Vi arbetar systematiskt med arbetsmiljön vid vår skola utifrån nära samtal med chef, på arbetsplatsträff och i medarbetarsamtal. Årligen genomförs arbetsplatsundersökning för att följa utveckling och ytterligare förbättra arbetsmiljön för våra medarbetare.

Som anställd på skolan äter du en subventionerad lunch, tar del av Haninge kommuns friskvårdsbidrag samt ges möjlighet att utnyttja träningslokal gratis.

Senast uppdaterad: 11 maj 2023